Mood Celaru

by - October 18, 2008

Ala...malam ni tiba-tiba selsema plak..huhuhu..
Nak makan ubat, ubat takde..kalau ada pun, malas nak makan..hahaha...
Hm..bosan gila malam ni..tak tahu nak buat apa..dari pukul 12 tadi aku mengadap laptop je..entah apa yang aku buat, aku pun tak tahu..haha..
Ish..aku bengang gila dengan antivirus avg ni..asyik kena update je sekarang ni..dulu tak macam tu pun..ada mcafee pun buat hal gak..asyik kena fix je..nak cari antivirus lain, tak tahu yang mana bagus..
Ha..kalau ada siapa-siapa yang tahu antivirus mana yang bagus sekarang ni, bagitahu la yer..kerjasama anda amat dihargai..hehe..

Ok bye!
   

You May Also Like

0 7 Comments