Menguji Tahap Kedegilan Rambut

by - February 13, 2009

Yuhuuu..hari ni aku nak cakap pasal rambut aku. Aku sedih sebab separuh rambut kat kepala ni dah jadi curl! Sobs~ Ini semua sebab member aku punya pasal la ni. Sebabnya dia nak uji setakat mana tahap kedegilan rambut aku tu. So dia pun mendandan rambut aku dengan sesuka hatinya. Tapi separuh je la. Bukan satu kepala. Lagi separuh dibiarkan sahaja sebab nak tengok perbezaannya nanti.

Rambutku dibiarkan berdandan selama lebih kurang 13 jam. So bila balik dari kelas je, aku pun suruh dia buka balik semua ikatan-ikatan yang ada kat rambut aku tu. Hasilnya? Perghhhhh~ Curl dia macam tak payah susah-susah nak buat kat salun. Serious curl tu nampak cantik. Haha. Tapi please la. AKu tak tergoda dengan rambut curl. Aku tetap sayangkan rambut lurus ku. Hihi.

Rambut curl tu dapat bertahan selama beberapa jam je. Lepas tu jadi straight balik. Memang terserlah la kedegilannya di situ. Haha.

Ok bye!

You May Also Like

2 7 Comments

  1. yer!
    sapa la yg dandan rambut ang tuh..?

    ReplyDelete
  2. sape lg..
    nik pny keje r..
    dy xpuas ati tgk rmbut ak yg lurus..
    hahahaha..

    ReplyDelete