CATATAN HARIAN ISTERI DAN SUAMI


Rumitnya seorang isteri, dan simplenya seorang suami... 

Jadinya kena selalu berfikiran positif...barulah tercipta rumahku syurgaku!


BUKU HARIAN ISTERI

Malam Minggu - Dia berkelakuan aneh. Sebelumnya kami berjanji bertemu di Cafe.
Aku shopping seharian dengan kawan-kawan, sehingga mungkin dia
kesal karena aku agak lewat sampai di Cafe, tapi dia tak bercakap.

Dia tak bercakap langsung, jadi aku ajak dia pergi ke tempat
yang agak sunyi supaya kami dapat berbincang,
dia setuju tapi tetap diam membisu. Aku tanya apa yang salah - dia jawab, "Tak ada".

Aku tanyakan apakah kesalahan ku yang membuatnya kesal. Dia kata hal ini
tak ada kaitannya dengan ku dan minta aku tak usah sibuk.

Dalam perjalanan pulang, ku katakan aku mencintainya, dia cuma tersenyum
tipis dan tetap membisu. Aku tak dapat menjelaskan perangainya petang itu.
Aku tak habis-habis berfikir kenapa dia tak menjawab, "Aku cinta kamu juga".

Sesampainya dirumah, aku merasa kehilangan dia, dan seolah-olah dia
tak menghendaki ku lagi. Dia hanya duduk dan nonton depan TV; dia terlihat
jauh dan menghilang.....

Akhirnya aku putuskan untuk tidur. Lebih kurang 10 minit kemudian,
dia masuk ke kamar. Aku tak tahan lagi, ku putuskan untuk menghadapinya 

dan menanyakan soal sebenarnya, tapi dia langsung tertidur. 
Aku mulai menangis sampai tertidur. Aku tak tahu apa yang harus ku lakukan. 
Hidupku terasa bergoncang.....




BUKU HARIAN SUAMI



Hari ini CHELSEA KALAH!! SIOTTT TULLL...

**gelakgiler.net**

tNx gUys! ^_^

Dzailin Dzulkaflie

XX + XY - sHaRiNg iS seXy
baby_sagy89@yahoo.com
http://xylenedz.blogspot.com

8 comments:

  1. teruk dapat suami yang tak berapa cukup akal dia..ada ker sbb kalah bola tak ckp ngan isteri..mcm ler dia tue pelabur modal dlm chelsea..dia nie elok repeat kurusus kawen...tak pun antar jer je tanjung rambutan...takder ler semak dunia nie...

    ReplyDelete
  2. wow..
    kate2 mu sungguh menusuk kalbu..
    huhuhu..
    tp betul gak 2..
    ssh klu de laki g 2..
    sentiase wt bini ssh ati..
    pdhl xde bnda pn..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  3. huhuhuhuhu penah baca mende ni dalam email ... hahahhaha mmg klaka siot

    ReplyDelete
  4. agk r..
    hahaha..
    cte2 lawak ni bez dbace klu nk menenangkan fkrn yg tgh kusut..
    hehehe..

    ReplyDelete
  5. suke pakcik membacanye =)
    pakcik x minat bola, tp minat ragbi
    xpe agaknye =S

    ReplyDelete
  6. xpe je pakcik..
    pakcik minat badminton sekalipn cu xmrh..
    hahahaha

    ReplyDelete
  7. naseb baek aku fans liverpool...
    kait x??
    hahaha...

    ReplyDelete
  8. >>apih
    yay!!kte same..heee..

    ReplyDelete


up