10xBZ=10sion!!!!!!!!!

wargh!!!!!
bln 4 ni merupakan bln yg plg bz dlm hdp ak kt utm ni
byk gle keje kne wt dowh..
asgmnt jgn kate r..
byk gle lecturer bg..
cm ak ni robot lak..
mini project setiap subjek de plak 2
cme titas je xde mini project
klu de gak,
ak xtau la nk ckp cmne an
huhu..
yg m'jd otak kpl ak serabut skunk ni
psl mini project sumenye kne anta mgu t'akhir b4 stdy week..
agak2nye kan
sempat ke ha utk ak siapN 4 mini project dlm ms t'dkt ni??
bunyi cm mustahil je
tp bak kate owg putih
nothing's impossible..
da la xstdy lg utk final exm ni
sbb bz ngn project + asgmnt je
smpi stdy pn x
huhu..
hm..
pape pn,
ak kne b'usaha utk menyiapN sume tgsn 2..
chaiyouk2 dzailin!!

outing ngn ac n caza..

bez sgt dpt kua..
sbb dpt release stress..
ak xnk hdp ak pnh dgn stress..
so.............
kte njoy!!!!!!



kekonfiusan melanda diriku..

ak rs konfius akan 1 perkara..
kekonfiusan yg melanda diriku ni tlh m'buatN ak mengs..
ak xtau nk cte cmne sbb ak sndri xpasti pe yg b'laku sbnrnye..
cume yg ak pasti..
sejak ak dilanda konfius ni,
ak asik ngs je..
smpi ak rs, kilang air mte 2 da nk kering da..huhu
eppy pn ley prasan yg ak slalu muram..
hm..ak rs tension thp gaban da ni..
ak xtau nk wt cmne lg..
diluah mati emak, ditelan mati bapak..(btl ke peribhs ak ni??)
ak tersepit d antr 2 keadaan..
klu ak ikut kate ati ak, ak aN sktN ati org len..
tp klu ak xikut, ati ak yg skt..
so cmne?????
yg mn 1 perlu ak ikut ni????
ak xtau smpi ble kekonfiusan ni nk tmt..
bnda ni btul2 wt kepale otak ak ni serabut..
ditmbh serabut lg ngn final project.
pergh!!mmg nek gle ak rs..
ak rs sem 2 ni sem yg plg ak 10sion!!!!!!

ketidakpuashatian gua pd pukul 3.30am

pd awl pagi2 bute ari ni, gua dkejutkan dgn 1 tazkirah yg agak m'banggakan r.. mula2 gua agak terharu r.. dan cahaya lampu 2 agak nk msk r dlm dri gua.. tp an.. ble gua bc da next tazkirah.. gua rs cahaya lampu 2 mcm belok kri r plak.. tp xpe.. gua teruskan pembacaan dgn hrpn cahaya 2 akan kembali stret ke ati gua.. tp mlgnye cahaya 2 xnk stret2 da.. tetap setia membelok kri dan knn.. tanpa sudi kembali stret walau secebis pn.. disebabkan cahaya 2 xnk masuk dlm ati gua.. gua rs mcm dihasut setan laknatullah.. mayb sbb gua xbc bismillah kot.. disebabkan itu.. gua telah mentazkirahkan pentazkirah yg telah sudi mentazkirah gua.. bibit2 tazkirah xdpt dtygkan d cni.. ats sbb2 t'tentu.. sbnrnye gua xsmpi ati.. t ade yg mkn ati.. kesimpulannye d cni.. gua tau.. Allah telah b'firman yg manusia 2 mmg perlu slg igt-mengingat (bg tazkirah la..) tp kpd manusia2 itu.. sila la memahami konsep serta adab m'buat teguran pd manusia yg lain.. nk tegur org pn ade carenye.. kpd mereka yg pakar, xkan xpnh bljr dlm Quran dan Sunnah or Syariah Islamiah..paling tdk pn P'ddkan Islam.. sbnrnye gua 2lis ni sbb gua nk luahkan prasaan je.. gua tau la gua ni insan yg lemah.. byk melakukan kesilapan.. tp at least tolong la ye tegur gua ngn care yg berhemah sikit.. lagi2 klu yg bwh umo 2.. dlm islam kan de suruh kte slg hormat-m'hormati antr sesm insan.. untuk mengakhiri tazkirah gua pg ni, gua nk mnx maaf la kpd sp2 yg de terase ati ble bc tazkirah ni.. gua bkn ape.. gua cme ingn meluahkan rs ketidakpuashatian gua pd org2 mcm 2.. ok la.. gua pn da nk tdo.. chow lu.. caicien2.. assalamualaikum..

perbezaan antara suka dan cinta


>>Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan
berdegup kencang. Tapi di hadapan orang yang kita
suka, hati kita akan gembira.
>>Di hadapan orang yang kita cinta, musim
sentiasa berbunga-bunga. Di depan orang yang kita
suka, musim itu cuma berangin sahaja.
>>Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang
kita cinta, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat
ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan
tersenyum.
>>Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi
malu. Di depan orang yg kita suka, kita akan
tunjukkan imej yang sebenar.
>>Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk
berkata-kata. Di depan orang yang kita suka, kita
akan bebas berkata apa saja.
>>Kita tidak akan merenung mata orang yang kita
cinta. Tapi kita akan selalu merenung mata orang
yang kita suka.
>>Bila orang yang kita cinta menangis, kita akn
turut jua menangis. Bila orang yang kita suka
menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira.
>>Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka
bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti
menyukai seseorang yang kita suka umpama kita
membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata,
cinta berubah menjadi airmata. 

Setiap orang yang
hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka. Sm mcm ak.
Ak ske pd org yg ak ske tp ak tkt utk cinta pd org yg ak ske sbb tkt semua nikmat yg ak rs ms ak ske org 2 akan hilang..

kegembiraan & kekecewaan


Setiap detik yang kita lalui
ditemani dengan 1001 memori..
Yang terindah pasti sentiasa diingati,
Jadi, sematkanlah ia di dalam hati..

kerinduan sering melanda hati ini
di kala kesunyian..
Pertemuan yang tercipta melahirkan
sebuah ikatan yang cukup bermakna..
Dikau menjadikanku insan yang istimewa
dalam hidupmu..

tp sayang..
itu semua hanyalah sementara..
kerna dikau pergi
meninggalkan ku sendiri..

aku dan kau
penuh dengan keegoaan
sehinggakan kerinduan di hati
tak pernah diungkapkan..

hari demi hari..
bulan demi bulan..
tahun demi tahun..

kita kembali ke alam nyata..
ternyata..
penantian memang satu penyeksaan..
tapi..
semuanya bagaikan satu mimpi..
mimpi yang dahulunya mati..
kini hidup menjadi realiti..

shopping tyme!!

ak kua shopping ngn ac..
kembarku bkn kembarku..
keh3..











skype tdk dpt dipisahN dr ku!!!!

dgn ini ak mengumumN,
yg ak da install lik skype!!!!
wawawa..
nmpk sgt xley thn godaan..
keh3..tp at least ak still xinstall lg ym..
hehehe..
majulah skype utk negara!!
eh,laen je ayt 2..(tru ayt abg jap)
keh3..

up