Merdeka Kali ke-53


Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan kali ke-53 buat Malaysia.
Walaupun dah lame merdeka, tapi jiwa masih lagi dijajah.
Kalau mengikut erti kemerdekaan aku, aku masih lagi belum merdeka.
Banyak lagi perkara yang masih belum setel.
Belajar pun belum habis.
Keje pun belum ade.
Kahwin pun belum lagi.
Hey! Apsal lak masuk kahwin skali ni? 
Yela..Nabi tak mengaku kite ni umat dia kalau kite tak nak kahwin.
So cepat2 la kahwin ye.
Tbe2 terlari topik lak kan.
Tak pe la. Ini belox aku. Suke hati aku la nak tulis pape pun kan.
K la. Aku mau caw dulu. 
Dari sahur semalam sampi sahur hari ni, aku masih lagi terase sakit.
Tak tau sakit ape entah. Hopefully esok dah sihat.
Orang sambut Merdeka tadi, aku sedap tido atas katil.
Itu la baru Merdeka bagi aku. Tak yah nak pikir ape ape.
Oh! Jangan sesiapa ambil serius dengan belox post aku kali ni ye.
Sebab aku cume type ikut gerak jari-jemari aku je.
Holalo...Adios!!!


tNx gUys! ^_^
Dzailin Dzulkaflie XX + XY - sHaRiNg iS seXy baby_sagy89@yahoo.com http://xylenedz.blogspot.com

4 comments:


up