KALAU CINTA

by - October 25, 2010

ni aku nak berkongsi satu lagu dengan korang semua.
lirik je la yang aku dapat tulis kat sini.
kalau nak lagu, boleh download sendiri ya.
ngahaha..
lagu ni agak mencuit hati aku bila dengar.
setiap kali aku dengar, mesti aku senyum.
setiap kali aku senyum, mesti aku dengar.
ahhhhh...ngarowt!!!
kita proceed dengan lirik lagu yang mencuit hati ni ya. ^_^


Lirik Lagu Kalau Cinta - Aliff Aziz ft Joanna

Aliff Aziz
Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Sebagai ratu

Joanna
Seluruh Jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu

Duet
T’lah ku percayakan
Hati ini padamu
Maka kita tak saling risau

Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas
Serahkan cintamu
Pada yang punya cinta

Joanna
Di lubuk hatiku
Adalah kamu
Yang aku perlu

Aliff Aziz
Seluruh Jiwaku
Hanya dirimu
Yang aku mahu

You May Also Like

1 7 Comments

  1. really very nice information sharing and i am looking for such type of informative news and i get through this blog so i am very much thankful to you.
    - typo3 development

    ReplyDelete