KONVOI RAYA 2010 PART 2

by - October 04, 2010

salam silent reader semua..
dah tidur? bagus....
post kali ni adalah sambungan daripada post sebelum ni ye..
dalam post ni cume akan penuh dengan gambar-gambar sahaja..
tidak ada kata-kata yang boleh menggambarkan kegembiraan aku berkonvoi raya pada kali ini..
so njoy! ^_^

 ~Di halaman rumah Hamizah di Ulu Tiram~

 ~Full picture budak2 3SCJ & 3SMV~

 ~Di hadapan rumah Fadhilah di Kluang~

~Di rumah Hazlinda di Batu Pahat~

 ~Bergambar bersama Pak Aji milik Hamizah~

 ~Di hadapan blog U5-KP-UTM~

~Stop di Shell sambil menunggu WMX~
  
 ~2 jejaka bersama 11 gadis~

 ~Ahli mesyuarat tingkap Toyota Vios~

 ~Bersama 3 teruna di atas tangga~

 ~Crocs merah terserlah di situ~

 ~Bersama Fadhilah aka ex-rum8~

 ~Bersama Hidayah~

 ~Meneruskan konvoi ke Larkin Indah~

 ~Menonton Magika di Jusco tebrau~

 ~3 dara pingitan~

~GeGirls 3SCJ~

Semoga kita dapat meneruskan konvoi raya kita pada tahun akan datang.
InsyaAllah..
Luv u GeGirls & BoBoys 3SCJ !!!

holalo...adios!!!

You May Also Like

12 7 Comments

  1. chantek2 sumenye..trimas zai.. ;)
    aq suke ahli mesyuarat tingkap kete aq..hahaha..

    -chiro comey-

    ReplyDelete
  2. eh2..tak tdo lagi ghupenye cik chiro comey ni..hihihi..
    same2 yank! trimas jugak sebab penat melayan karenah ahli mesyuarat tingkap ni..hehehe..

    ReplyDelete
  3. beznye....rmi tu awek....hehe...z klu konvoi,laki je ramai....huhuh

    ReplyDelete
  4. z klu laki skit cm plik la plak kan..hehehe..

    ReplyDelete
  5. i like like like like like =)

    ReplyDelete
  6. saye suke suke suke suke suke =)

    ReplyDelete
  7. mmg terbaek la..
    nsb baek sume pic2 comey2...haha

    ReplyDelete
  8. wah.. banyaknya dapar award.. nak post kat shoutmix takle sebab kat bahagian komen tue tetutup lar ;(

    ReplyDelete
  9. aku rase kenal chiro..
    yang baju biru muda tu kan??

    ReplyDelete
  10. haaa..betul!betul!betul!
    mane ko kenal dy weh?

    ReplyDelete