PAGI yang CERAH lagi INDAH

by - October 27, 2010

salam...
selamat pagi!!
good morning!!
macam biasa seperti selalu.
mulakan hari anda dengan senyuman.
walaupun hati anda tak senyum pun.
amalkan macam lagu ini ya.
*senyum..tak perlu kata apa-apa* (ulang sebanyak 7 kali)
lagu ni bukan sahaja buat aku tersenyum malah ketawa sebanyak 7 kali lagi.
agak annoying di situ ya.

~ini gua gunung senyum. teringin dowh nak pergi sini. mungkin aku akan senyum sentiasa bila dah sampai di sini.LOLx!~

ok lah.
mahu teruskan buat kerja yang tak sudah-sudah.
agak membosankan mengadap sesuatu yang tak diminati.
tapi apakan daya, sudah menjadi tanggungjawab sebagai seorang pelajar untuk menyelesaikan semua tugas yang diberi.

holalo...adios!!!

You May Also Like

4 7 Comments

  1. memang indah.. Sejuk pulak tu..

    ReplyDelete
  2. gua ni kat ne..?
    nk pegi jugak..
    ;p

    ReplyDelete
  3. kt pahang le..huhuhu..
    jom pegi jom! hekehekhek!

    ReplyDelete