AKU MERINDUI MU..

dan dan dan hari ini, malam ini, ketika ini, saat ini, aku rasa aku pelik.sebab apa?sebab aku macam dah berubah kelakuan sedikit demi sedikit.oh.aku rindukan diriku yang dahulu.yang 3 4 tahun lepas.tapi masa tu perangai aku agak teruk.tapi sekarang pun teruk gak.cuma ok sikit dari dulu mungkin?tapi papepun aku tetap rindukan waktu itu.yang takde sapa pun kisah dengan sapa aku kawan.dan yang paling penting, aku rindu kat dia.


hurmm..kenapa la kau pergi dulu dari aku?sampai sekarang aku masih tertanya-tanya dan masih berharap yang akan bertemu kau 1 hari nanti di dunia realiti.tapi aku tau itu takkan jadi kenyataan.mungkin kau buat camni kat aku sebab kau tak nak aku sedih di kemudian hari.tapi hakikatnya setiap kali aku ingat kau, aku sedih dan rasa terkilan yang amat.terkilan sebab tak dapat jumpa kau walau untuk 1 saat sedangkan kau selalu je dapat jumpa aku.bila pikir2 balik, tak adil kau buat aku macam tu.tapi nak wat camne, kau yang tak bagi aku nampak kau.aku sendiri pun tak paham kenapa kau nak menyorokkan diri kau dari aku.mungkin kau buat camni supaya bila kau dah takde nanti, aku takkan berasa sedih sangat sebab aku tak pernah kenal kau.tapi kau silap.walaupun aku tak pernah kenal kau, bila aku dapat berita tu, air mata aku terus mengalir laju.kau rasa kenapa aku menangis?kenapa?sebab aku dah mula sayang kat kau sebagai seorang kawan.tapi sayang..hubungan persahabatan yang baru aku rasakan nak wujud tiba2 tak kesampaian.tapi aku redha.redha dengan ketentuan Ilahi.tapi papepun, aku bersyukur yang aku sempat meminta maaf pada kau sebab dulu aku selalu marah2 kau.sapa tak marah kalau hari2 diri kena stalk dengan orang yang tak dikenali.takut pun ada.seram pun ada.kau buat hidup aku serba tak kena suatu ketika dulu.apa sahaja yang aku buat, aku pakai baju warna apa, ke mana aku pergi, semua kau tahu.setiap hari kau menggangu aku dengan mesej2 kau.aku berasa sangat rimas.tapi sekarang aku rindukan saat itu kembali.saat di mana kau menjadi bayang2ku yang sentiasa ada bersamaku walaupun tidak menampakkan wajahmu....

hurm..kalau la kau dapat baca post aku ni.....tak pe la..aku terima suratan takdir.dan aku berdoa semoga roh kau tenang di sana..aminnnn..
~disebabkan minggu ni minggu emo aku, jadi aku berniat untuk menukar fesyen rambutku kepada emo style..^_^~

2 comments:

  1. rindu .. satu perasaan anugerah dariNya yang sungguh indah sekali.

    ReplyDelete
  2. saye setuju dgn kamu rashid..^_^

    ReplyDelete


up