RAHSIA WARNA KEGEMARAN WANITA (TENTANG CINTA)

by - November 30, 2010

Setiap orang mempunyai warna kegemaran masing-masing.
Warna kegemaran aku adalah merah.
Walaupun korang tak tanya, tapi aku tetap nak bagitahu. 
Ngahaha~

Berikut adalah senarai warna kegemaran : 

MERAH
~Berani, emosional, tegas, tamak, tahan melarat, dan suka bersenang-senang.

HITAM
~Suka menyindiri, prihatin, kuat menghadapi dugaan hidup, tidak mudah dipengaruhi, kuat berfikir, setia pada pasangan, baik hati, dan cepat tersinggung.

PUTIH
~Bersih fikirannya [tidak banyak prasangka], berkata benar, jujur, rendah hati, sopan santun, ramah, kuat menerima ilmu, sentiasa tenteram hatinya, suka menolong, dan hidup bertawakal.

BIRU
~Setia pada pasangan, pandai menyimpan wang, kuat kemahuan, suka berterus-terang, jujur, cepat memberi maaf, dan tegas.

HIJAU
~Subur, suka kepada kebahagiaan, tidak suka bergaduh, patuh pada pegangan agama, suka berhias, teguh pendirian hingga kadang-kadang seakan kolot.

UNGU
~Pemurah dan merdeka hatinya, tidak suka diperintah, berinisiatif, bijak, agak beremosi, keinginannya tidak meluap-luap.

KUNING
~Menyukai ilmu, gemar membaca, tekun, cerdas dan tabah menghadapi cabaran.

COKLAT
~Kaya dengan sifat keibuan, suka merendah diri, sopan santun, halus budi pekerti, hati mudah berasa was-was, dan takut buat salah.

KELABU
~Suka merendah diri, tenang, suka mengalah, suka berkorban peranan, cerdas, dan bijak.

Credit to cintadearhaniey

You May Also Like

22 7 Comments

  1. >>eqa
    anda memang bijak! keh3..

    ReplyDelete
  2. >>meaw
    aah la..wane pink xde..sori..huhu..

    ReplyDelete
  3. >>mama
    ye.mama mmg pemurah orgnye..keh3..

    ReplyDelete
  4. >>erlaisya
    ramai tul suke wane purple ek..hehe..

    ReplyDelete
  5. hahaha..
    sori pu3..
    mgkn oren belum lg tersenarai..
    keh3..

    ReplyDelete
  6. >>bantalijau
    suke satu kaler je dah r..ngahaha..

    ReplyDelete
  7. info kaler pepel?
    haha.
    tak lengkap ah info ko dzailin.

    ReplyDelete
  8. saya suka hijau dan kuning..wuwuw

    ReplyDelete
  9. >>syaza
    tak lengkap??
    ape kate ko tlg tmbhkan?
    ngahaha~

    ReplyDelete
  10. >>luffy
    wahhh..
    dua skali warne dy suke yep!
    hehehe..

    ReplyDelete
  11. alaa.
    aku mane aktif berbelog.
    haha.
    kalau ko tak post aku tak komen.
    hahaha.

    ReplyDelete
  12. so aktif2kan la dear..
    boleh ak komen blog ko lak..
    hahaha..
    ok2..
    tunggu next post aku okeyh!^_^

    ReplyDelete
  13. yeahh sape suke purple angkat kening!! sep sep tangan! haha purple! purple!

    ReplyDelete
  14. >>fyza
    haip!!
    ramai betul yg suke purple nih!
    nk suke jugak la gitu!
    ngahaha..^_^

    ReplyDelete
  15. zue sukee warne hitam dan merah!^^

    ReplyDelete
  16. >>qiss
    wow!! same la kite yunk!!!
    weeee....^_^

    ReplyDelete