CERITA PALING SERAM DI ABAD INI

by - December 12, 2010

As'salam kepada semua pembaca..
Entri kali ini aku nak post pasal cerita seram pula.
Memandangkan aku peminat cerita seram, jadi aku nak kongsi dengan korang semua tentang satu cerita ini.
Hurm..tapi aku rasa malas nak menaip pula.
So aku letak gambar je la..
Korang tengok dan baca la sendiri okeyh!
Mungkin ada yang dah pernah baca tentang kisah seram ini.


Sila la baca..


Amacam?? Takut tak? Takut tak? Serius seram kan? Ngahaha..
Pandai betul budak itu berimaginasi..ngehehe..

You May Also Like

8 7 Comments

  1. saya turut merasa takut..peluklah saya....wihihihi

    ReplyDelete
  2. homaigod! kena peluk juge ke nih?! ngahaha..

    ReplyDelete
  3. aahahha!!! xpe2..saya pelok bantal...kih3

    ReplyDelete
  4. haa..itu terbaek!! sila peluk bantal busuk anda skunk okeyh! ngahaha..

    ReplyDelete
  5. takutnyeeeeeeeeeeeee..... kui3
    apa agaknye perasaan guru yang menenda kertas tu..hehe

    ReplyDelete
  6. >>anak muar
    hahaha..mesti guru dy tuh takut menggigil-gigil tanda ketas dak tuh..hahaha..

    ReplyDelete
  7. >>privacy_resident
    seram kannnnn....hahahhaa..

    ReplyDelete