MENGUMPAT

by - December 27, 2010

Assalamualaikum semua..
Topik hari ini adalah mengumpat.
Pernah tak korang ni mengumpat? Mesti pernah kan even sekali? Ngehehe..
Mengumpat ni kira sama la jugak dengan mengata belakang.
Tak bagus betul orang yang suka mengumpat ni. 
Kadang-kadang mengumpat ni boleh jadi fitnah woo..
Sebab sometimes apa yang kita cakap tu tak betul..haa..kan da jadi fitnah tu..Huhuhu..Mintak dijauhkan la ye..
Tapi macam mana pula kalau perkara yang diumpat itu perkara yang benar ye? Agak-agak masuk dalam kategori mana ye? Ngaaaa~ 
Tak kisah la betul atau tidak perkara yang diperkatakan itu, mengumpat tetap mengumpat!
Tapi kalau nak tambah kredit dosa, mengumpat la ye. ^_^
Eh apsal aku post entri pasal mengumpat ye?
Adakah aku terasa seperti orang tengah mengumpat pasal aku? Ngaaa~
Saja-saja je post pasal ni sebenarnya..
Tapi kalau ada yang terasa hati dengan post ni, minta maaf la ye..tak sengaja..huhuhu..
People make mistakes..so forgive each other..^_^

You May Also Like

4 7 Comments

  1. Haha...ngumpat plak...takpe la, no one's perfect, i pun slalu ngumpat.

    Join Exabytes Angel Program now and get RM50 bonus upon sign up.
    http://exabytes.com.my/partners/angel/

    ReplyDelete
  2. u slalu ngumpat?hahahaha..tnx for comment! ^_^

    ReplyDelete
  3. mengumpat n bergosip tu sama tak?? wahahahahha

    ReplyDelete
  4. lebih kurang sama la kot..ngahaha..

    ReplyDelete