I WISH THAT I HAD NEVER MET YOU!

by - January 08, 2011

Assalamualaikum semua..
Malam ni aku tak tau kenapa aku nak post semua yang jiwang-jiwang.
Mood jiwang kah?
Untuk entri kali ini, aku tujukan buat seseorang yang aku rasa aku pernah TERjatuh hati kat dia dulu.
LOL!


You May Also Like

6 7 Comments

  1. ko nih, aku tgk dah 4 post harinih jer sume jiwang2. Ko jatuh hati kat sape?

    ReplyDelete
  2. AHHAHAHAHA!aku tak jatuh hati kat sape2 pun la..aku saje je post gitu..HAHA!

    ReplyDelete
  3. eleyh, nih mesti lu dah jatuh hati kat orang, pastu malu nak ngaku. Hahaha :P

    ReplyDelete
  4. haippp...mane ade..lu ni memandai je la..HAHA!

    ReplyDelete
  5. nape ko nye post emo2 neh?
    layout dah la emo.
    suram jek aku nengok.

    ReplyDelete
  6. syaza, ni time aku tgh emo..HAHA!layout emo la bez..HAHA!

    ReplyDelete