XX+XY ADA KEMBAR?

Assalamualaikum semua..
Ok..aku tak nak taip panjang-panjang sebab aku tengah kejar masa untuk tidur ni..ngahaha..
Betul ke XX+XY ada kembar? Tahu ke tidak apa itu XX+XY? XX+XY tu nama blog aku la..ngahaha..
Nak tahu betul atau tidak blog aku ni ada kembar, sila lihat di bawah.


Haaaa..nampak tak apa yang tertulis di dalam petak kuning itu?
Masih tak percaya?
Sila lihat di bawah.

~blog XX + XY~


Haa..amacam? Sama tapi tak serupa ke serupa tapi tak sama ek? Ngahaha..
Actually layout blog kami je yang kembar..Ngahaha..
Sila la terjah kembar blog XX+XY aku ni..^_^




12 comments:

  1. haha, dah terjah blog tu..sama la..keh keh keh

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHA!nasib baik tak sama semuanya..keh3..

    ReplyDelete
  3. hahahaha!elyn!
    eyka da pasan yg ni mse bw aritu
    tp lupe nk inform kt elyn..
    last2 tuan uma disana lak mai tegur tuan uma di sini kn =P
    ekekekekeke ^^

    ReplyDelete
  4. >>eyka
    lorr..awat leh lupe plak nk bgtau elyn..HAHAHA!
    takpe2..akhirnya kembar da bertemu semula..HAHAHAHAHAHA!

    ReplyDelete
  5. lol..lawok jgk hoo..hahaha

    ReplyDelete
  6. haha. boleh tersilap blog. hehe

    ReplyDelete
  7. >>aming
    ape yg lawaknye aming?LOL.HAHA!

    ReplyDelete
  8. >>rockinsudu
    saje je tuan blog tu ckp gitu..keh3..

    ReplyDelete
  9. okeh.same.waahhh!!
    tak penah jmpe kembar pun..huuu..

    i follow u okeh :)

    ReplyDelete
  10. >>luvYou
    tnx sbb terjah..HAHA!
    i follow u back dear..:)

    ReplyDelete


up