2nd EXAM!!

by - June 24, 2011

Sambil menunggu pukul 3pm ni..
Update blog sket..
Bosan la plak tunggu lama-lama ni..
Huhuhu..
Member-member yang ambil exam pukul 9am tadi, semua tengah rileks-rileks je sekarang ni..
Ouh..sangat jeles rasanya..
Alhamdulillah mereka semua pass exam dengan sangat cemerlang dan gemilangnya..


Aku yang ambil exam pukul 3pm pun tengah rileks-rileks juga sekarang ni..
Tapi tak ada la serileks mereka yang dah lepas kan..
Aku tak mahu la tensi-tensi..
Enjoy-enjoy sudah..
Lagipun semalam dah study..
Tadi pun dah study..
Dah cukup rasanya bab study tu..
Hehehe..

Semoga aku lulus dengan cemerlang dalam 2nd exam ni sepertimana 1st exam ku..
Huhuhu..

You May Also Like

4 7 Comments